Aktuálně

Pondělí 30. října 15-18:00 / Institut umění - Divadelní ústav, Celetná 17, Praha 1, Malý sál

Jak na kulturní PR

Nadační fond pro taneční kariéru vás zve na seminář věnovaný základům PR.
Během odpoledního kurzu zjistíte, jak pomocí PR zpropagovat vlastní projekt.
S lektorkami Nikolou Lörinczovou a Eliškou Míkovcovou z agentury PIARISTI se budeme věnovat tématům:

  • Jak na PR kulturního projektu od plánování až po vyhodnocení?

  • Jak si stanovit reálné cíle, sestavit mediaplán a kampaň načasovat?

  • Jak najít vhodná témata a napsat tiskovou zprávu, která novináře zaujme?

  • Jak si vytvořit skvělý medialist a oslovit ty správné novináře?

Formovat náplň kurzu i dalších seminářů můžete vyplněním přihlášky a uvedením témat, která by vás zajímala.

Kurzem provedou:
Nikola Lörinczová se specializuje na PR a komunikaci v oblasti kultury designu a umění od roku 2008. První zkušenosti sbírala v AMI Communications, jedné z největších českých PR agentur. V září 2014 založila sdružení PIARISTI, které pracuje výhradně pro projekty z kulturní oblasti. Mezi klienty PIARISTů patři pražský festival světla SIGNAL Český lev, Galerie Tančící dům, festival současného designu designSUPERMARKET, Filmový festival Finále Plzeň a další.

Eliška Míkovcová se profiluje v oblasti PR a marketingu od roku 2011. Věnuje se kampaním pro klienty zejména z hudební a divadelní oblasti – Electronic Beats Festival, Pražské Quadriennale 2015, United Islands of Prague 2016, Bazaar festival, Spitfire Company, Tantehorse, METRONOME festival 2016, Mladí Ladí Jazz či festival Praha Žije Hudbou.

Přihlašovat se můžete do středy 27. 10. přes online přihlašovací formulář: ZDE

Kapacita je omezena

Cena:pro výkonné umělce v oboru tance, pohybového divadla a cirkusu zdarma, pro ostatní za symbolickou cenu 300,- Kč

Kontaktní osoba Petra Kašparová petra.kasparova@tanecnikariera.cz